Exact Online integratie | Dé automatische koppeling voor boekhouden in de ICT en telecom
Geplaatst op: 19 oktober 2020
Door: Maaike Schaafsma

De vernieuwde Exact Online integratie maakt boekhouden nóg sneller, flexibeler en gebruiksvriendelijker. Alle gemakken vanuit één portal. Ontdek vandaag nog wat de Exact Online koppeling voor jouw organisatie kan betekenen!

 

Hoe werkt het?

Met de Exact Online integratie kan je voortaan handmatige handelingen veilig en betrouwbaar automatiseren. Met de integratie koppel je snel Exact Online aan jouw ResalePartners portal.

Toon de actuele betaalstatus van facturen in de ResalePartners portal aan klanten én medewerkers

Wat zijn de voordelen?

9

Eenvoudig & gebruiksvriendelijk beheer

Éen overzichtelijke portal met al jouw wensen.

9

Maak klanten automatisch aan in Exact Online

Voortaan hoef je nog maar op 1 plek klanten aan te maken. Door de integratie met Exact Online worden klanten direct aangemaakt als debiteur in de administratie die je instelt. 

9

Automatisch factuurinformatie importeren in Exact Online

Het handmatig importeren en exporteren van factuur informatie behoort tot het verleden. Bij het uitvoeren van de facturatie worden de boekingen / journalisering automatisch bijgewerkt in Exact Online. De administratie wordt zo automatisch bijgewerkt na facturatie vanuit de Portal.

9

De PDF factuur vanuit de portal is direct inzichtelijk in Exact Online

Bekijk in Exact Online direct de facturatie opgemaakt en verstuurd vanuit de ResalePartners Portal. Zo kan je werken vanuit 1 systeem en hoef je niet te wisselen tussen 2 systemen als je bezig bent in een van de administraties van Exact Online.

9

Toon de betaalstatus van facturen in de Portal aan medewerkers en klanten

De betaalstatus van factureren is in te zien op de klantkaart. Toon klanten en medewerkers of facturen betaald zijn. Klanten betalen sneller als je de betaalstatus toont. Neem contact met ons op als je waarschuwingen wil tonen bij achterstallige betalingen. .

9

Automatiseer jouw debiteurenbeheer

Met bijwerken van de betaalstatus in de Portal heb je ook mogelijkheden om het debiteurenbeheer en de berichten volledig te automatiseren – tot aan de verzending per (aangetekende) post.

Als eerste informatie ontvangen over nieuwe mogelijkheden?