0

Ik heb een verzoek voor een aanpassing in de contractenmodule:

De afgelopen tijd heb ik de contracten opgeschoond, want sommige klanten hadden meerdere contracten voor (bijna) dezelfde diensten.

Bijvoorbeeld: een Voiceworks klant heeft Managed Voice en telefoonnummers. Deze stonden als 2 verschillende contracten. Ik heb dan telefoonnummers (dienst en verkoopregels) overgezet naar het contract “Managed Voice” en het contract “Telefoonnummers” per 31-8 opgezegd.

  • Als ik nu een nieuwe geïmporteerde factuur regels wil goedkeuren, dan kan ik niet kiezen onder welk contract deze moet vallen? Ook maakt het systeem blijkbaar dan zelf een contract aan als het een nieuwe dienst betreft? of het zet de regel in een opgezegd contract…? Het zou veel handiger zijn als je kan kiezen onder welk contract deze regel dient te vallen en een keuze krijgt om hiervoor een nieuw contract aan te maken.

 

  • Verder zou het handig zijn om een selectievakjes weer te geven zodat je deze als bulk kan wijzigen. Bijvoorbeeld: meerdere verkoopregels in één keer te verplaatsen naar een ander contract. Nu moet dat per regel en is erg arbeidsintensief (zie screenshot).

 

  • 3. Bij het verplaatsen van een dienst van een contract naar een ander contract kom je niet meer terug bij de klant maar in een algemene “diensten lijst”.