Klant clickable maken in “stel gefactureerd tm in”
In dit tablad kun je niet snel terug naar de klant.
2 Reacties
Melvin Jellesma
op 6 oktober 2020 om 10:55
Beste klant, we hebben even je plaatje weggehaald, want je zag klantgegevens. Het groene zoekicoontje kan je gebruiken om naar de klant door te klikken. Deze feature request is op live gezet.
Is uitgevoerd. Wanneer je voor een klant, via Beheer/Order en Provisioning/Stel gefactureerd tm in, een aanpassing hebt gedaan. Kon je niet terugkeren naar de klantkaart door te klikken op de klantnaam. Dit is aangepast.
We hebben ruim 20 jaar ervaring in Telecom en ICT en zijn gespecialiseerd in software ontwikkeling. ResalePartners ontzorgt onafhankelijk en toekomstvast resellers van Telecom en ICT diensten met slimme software.
Beste klant, we hebben even je plaatje weggehaald, want je zag klantgegevens. Het groene zoekicoontje kan je gebruiken om naar de klant door te klikken. Deze feature request is op live gezet.
Is uitgevoerd. Wanneer je voor een klant, via Beheer/Order en Provisioning/Stel gefactureerd tm in, een aanpassing hebt gedaan. Kon je niet terugkeren naar de klantkaart door te klikken op de klantnaam. Dit is aangepast.