ResalePartners

API

Automatiseer en integreer de portal functies in jouw eigen processen door slim gebruik te maken van onze API.

Nu komt de API uit de mouw

Informatie over onze eigen API.

Klant informatie via de API

Haal klant informatie eenvoudig op via de API, of maak klanten aan met een POST naar onze API. Get, put, post en patch worden ondersteund. Voor meer informatie zie api.resalepartners.nl

Order informatie via de API

Haal informatie over orders eenvoudig op via de API. Denk hierbij aan een overzicht van orders, het aanmaken van een nieuwe opdracht, het annuleren of meer informatie over de levering. Voor meer informatie zie api.resalepartners.nl

Gebruikers informatie via de API

Haal informatie over gebruikers eenvoudig op via de API. Denk hierbij aan een overzicht van gebruikers, informatie over gebruiker of update of maak een nieuwe gebruiker aan. Voor meer informatie zie api.resalepartners.nl

Dienst- en contractinformatie via de API

Haal informatie over diensten eenvoudig op via de API. Denk hierbij aan locaties van diensten, telefoonnummers of prijzen van een product, tariefplannen of diensttypes behoort ook tot de mogelijkheden. Voor alle mogelijkheden zie api.resalepartners.nl

Factuurinformatie via de API

Haal factuur informatie eenvoudig op via de API. Zoals specifieke factureren of een lijst van factureren of de PDF factuur. Ook is het mogelijk om CDR’s op te halen. Voor alle mogelijkheden zie api.resalepartners.nl

Favicon

“De API is goed gedocumenteerd en uitbreidingen zijn eenvoudig aan te vragen.”

Meest gestelde vragen en statements

Wij missen een API om de juiste gegevens te automatiseren

Wij breiden de API continu uit, neem een kijkje op api.resalepartners.nl om te zien wat er mogelijk is en neem anders contact met ons op.

Mijn leverancier kan alleen koppelen met API

Geen probleem, wij bekijken samen met jou of er behoefte is ons partner kanaal om deze API te koppen om zo de investeringen en beheer samen te delen. Neem contact met ons op.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 100+ leveranciers die we nu al integreren