ResalePartners

Boekhoud en financiële systemen integraties

Zorg ervoor dat je jouw proces automatiseert van bestelling tot boekhouding met de integraties met de verschillende boekhoud / financiële systemen.

Van bestelling tot boekhouding

Meer dan 15 financiële koppelingen

Het ecosysteem met integraties bestaat uit meer dan 15 verschillende boekhoud systemen. Zo kan je er gerust op zijn dat we kunnen journaliseren naar de juiste grootboekrekeningen. Afhankelijk van het type integratie kunnen we de betaalstatus ophalen en zijn er nog andere mogelijkheden voor jouw klanten en medewerkers.

Toon medewerkers en klanten openstaande facturen

Door de betaalstatus op te halen uit de boekhouding kan je automatisch medewerkers informeren als er openstaande facturen zijn. Ook kan je klanten attenderen bij het raadplegen van de portal welke facturen er nog openstaan. Bekijk de integraties wat mogelijk is met jouw boekhoudsysteem.

En dit is ook nog mogelijk!

Automatiseer jouw debiteurenbeheer  of laat je klanten voortaan betalen met een Ideal betaallink of verstuur je facturen per post.

Favicon

“De integratie met de boekhouding zorgt ervoor dat de juiste toegang tot financiële gegevens over klanten direct beschikbaar is in de portal.”

Meest gestelde vragen en statements

Mijn medewerkers moeten nu inloggen op de boekhouding om de marges te kunnen zien

Voortaan toon je de relevante gegevens over marges en omzet aan de medewerkers die daar toegang tot mogen hebben. Zo kunnen sales collega’s snel zien wat de omzet is die de klant heeft en wanneer contracten aflopen.

Mijn boekhouding ondersteunt geen ideal betalingen

Met onze koppelingen voor eenvoudig betalen kan je naast je debiteurenbeheer automatiseren ook eenvoudig een betaalstatus Ideal link toevoegen aan de boekhouding.

Mijn systemen ondersteunen geen meerdere administraties.

We hebben de mogelijkheid om meerdere administraties te ondersteunen zodat je diensten en omzetten en inkoop kan scheiden en kan journaliseren naar verschillende administraties en grootboekrekeningen. Wel kan je nog steeds 1 Portal aanbieden aan jouw klanten.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren