ResalePartners

Debiteuren Beheer

Door je boekhouding te koppelen aan de portal kan je debiteurenbeheer automatiseren. Stuur eenvoudig herinneringen en andere berichten per email en per post en biedt klanten een betaallink en actuele status van een factuur.

Hoe loopt ons debiteuren beheer?

Automatiseer jouw beheer.

Toon medewerkers en klanten openstaande facturen

Door de betaalstatus op te halen uit de boekhouding kan je automatisch medewerkers informeren als er openstaande facturen zijn. Ook kan je klanten attenderen bij het raadplegen van de portal welke facturen er nog openstaan.

Leg betaal afspraken en opvolging vast

De administratie kan via eenvoudige dashboards zien welke factureren openstaan, hoe lang deze achterstallig zijn en wat er nog meer openstaat bij de klant. Bij contact leggen kunnen betaal afspraken en opmerkingen genoteerd worden en kan de ‘post’ of factuur uitgesloten worden van de (automatische) correspondentie.

Bied een IDEAL betaal mogelijkheid en geef de status van een factuur bij het openen.

Als een klant een factuur opent kan die direct de betaalstatus inzien als dit gekoppeld is met de betaalstatus uit de boekhouding. Met de integraties uit ons ecosysteem zoals Twikey en Mollie is het mogelijk om ook direct een IDEAL betaal link mee te sturen.

Automatiseer communicatie zelfs per POST

Verstuur handmatig of automatisch debiteuren correspondentie zoals

herinneringen, aanmaningen, laatste aanmaningen of afsluitberichten. Bepaal na hoeveel dagen deze verstuurd dienen te worden en of dit automatisch dient te gebeuren. Stuur brieven automatisch per post, aangetekend of via standaard porto om meer impact te maken.

Biedt een QR code aan op de factuur 

Met de QR code op de factuur kan een klant snel betalen door deze te scannen.

Favicon

“Iedereen is zich nu bewust van niet betalende klanten, door de klant erop te wijzen betalen ze sneller.”

Meest gestelde vragen en statements

Debiteurenbeheer zijn nu handmatige stappen en soms zijn we daardoor veel te laat

Doordat dit automatisch gaat heb je hier geen omkijken meer naar.

Mijn klanten willen een UBL factuur of een betaallink dat kan mijn boekhouding niet

Voortaan kan je klanten een UBL factuur bieden of een IDEAL betaallink.

Ik wil niet iedereen toegang geven tot de boekhouding maar wel klanten die niet betalen daarop attenderen.

Voortaan kan iedereen eenvoudig zien welke facturern er nu openstaan, zowel klanten als medewerkers toon je meldingen van de openstaande posten op basis van de betaalstatus integratie met de boekhouding. Bekijk onze integratiepagina voor de mogelijkheden.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren