ResalePartners
Debiteuren Beheer
Hoe loopt ons debiteuren beheer?
Automatiseer jouw beheer.
Toon medewerkers en klanten openstaande facturen
Door de betaalstatus op te halen uit de boekhouding kan je automatisch medewerkers informeren als er openstaande facturen zijn. Ook kan je klanten attenderen bij het raadplegen van de portal welke facturen er nog openstaan.
Leg betaal afspraken en opvolging vast
Bied een IDEAL betaal mogelijkheid en geef de status van een factuur bij het openen.
Als een klant een factuur opent kan die direct de betaalstatus inzien als dit gekoppeld is met de betaalstatus uit de boekhouding. Met de integraties uit ons ecosysteem zoals Twikey en Mollie is het mogelijk om ook direct een IDEAL betaal link mee te sturen.
Automatiseer communicatie zelfs per POST
Verstuur handmatig of automatisch debiteuren correspondentie zoals
Biedt een QR code aan op de factuur
Met de QR code op de factuur kan een klant snel betalen door deze te scannen.
“Iedereen is zich nu bewust van niet betalende klanten, door de klant erop te wijzen betalen ze sneller.”
Meest gestelde vragen en statements
Debiteurenbeheer zijn nu handmatige stappen en soms zijn we daardoor veel te laat
Doordat dit automatisch gaat heb je hier geen omkijken meer naar.
Mijn klanten willen een UBL factuur of een betaallink dat kan mijn boekhouding niet
Voortaan kan je klanten een UBL factuur bieden of een IDEAL betaallink.
Ik wil niet iedereen toegang geven tot de boekhouding maar wel klanten die niet betalen daarop attenderen.
Voortaan kan iedereen eenvoudig zien welke facturern er nu openstaan, zowel klanten als medewerkers toon je meldingen van de openstaande posten op basis van de betaalstatus integratie met de boekhouding. Bekijk onze integratiepagina voor de mogelijkheden.
Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten
Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.
Van bestelling tot boekhouding
Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.