ResalePartners

Eigen klantenportaal

Geef klanten toegang tot een eigen management omgeving in jouw eigen huisstijl. Geef ze inzicht, rapportage en contact mogelijkheden en stel de toegang tot informatie, diensten en facturen specifiek in op de organisatie structuur van jouw klant.

Toon klanten hoe professioneel je zaken hebt geregeld

Een eigen omgeving voor jouw klanten

In jouw eigen huisstijl

Geef klanten toegang tot een eigen omgeving in jouw eigenhuisstijl door alle opties qua branding in te stellen zoals jij het wenst of ga los met een eigen .CSS opmaak om alles in te stellen.

Ondersteun de organisatiestructuur van jouw klant

Grotere klanten bestaan vaak uit landen, divisies, regio’s, vestigingen of kostenplaatsen. Verschillende gebruikers hebben daarnaast ook andere behoeften zoals administratieve en technische gebruikers. Stel eenvoudig in wie welke toegang heeft en wat kan zien en bepaal wie wel en bepaal per gebruiker wat zijn rol is om bijvoorbeeld wel of niet onderhoudsmeldingen te ontvangen.

Klantgegevens up-to-date houden

Geef klanten mogelijkheden om zelf bankgegevens en andere gegevens up-to-date te houden. Bepaal of deze direct aangepast kunnen worden of dat je deze eerst wil fiatteren. Geef klanten de mogelijkheid om eigen informatie bij diensten te uploaden die zij relevant vinden en zelf gebruikers en rollen en rechten toe te wijzen en te beheren.

Verbruiksrapportages direct inzichtelijk

Met de verschillende rapportages kan een klant snel inzicht krijgen welke diensten voor welk gebruik zorgen. Gebruik hiervoor de topXX overzichten. Voor een uitgebreide analyse is het mogelijk om alle gesprekken of verbruiksregels voor mobiele data te downloaden naar Excel of CSV of online filters toe te passen om het specifieke buitenbundel of verbruik van een medewerker of kostenplaats in te zien.

Factuur informatie en betaalstatus

Toon klanten direct of facturen al betaald zijn en wat er nog openstaat. Geef een eenvoudig overzicht om factureren op te halen en online te analyseren via het facturen overzicht.

Facturen direct betalen met Ideal

Toon klanten betaal achterstanden en geef ze de mogelijkheid om deze direct te betalen met IDEAL.

Promoties en marketing widgets

Geef klanten notificaties bij het inloggen over nieuwe marketing oplossingen of andere nieuws items die relevant zijn via de widgets.

Biedt self-service en inzicht voor tickets, storingen en onderhoud

Door te integreren met ticket systemen of andere systemen uit ons ecosysteem kan je voortaan klanten de mogelijkheid bieden snel een ticket aan te maken voor een dienst of de status van een ticket in te zien. Ook updates, onderwerp, prioriteit of ander informatie toon je snel aan een klant zoals storingsmeldingen of onderhoudsmeldingen.
Favicon

“Klanten vragen niet om een portaal, maar als je het niet hebt, dan vinden ze het vreemd. Het hoort er gewoon bij tegenwoordig.”

Meest gestelde vragen en statements

Mijn klanten moeten nu inloggen op meerdere omgevingen

Bij ons is het eenvoudig om alle gegevens en informatie te ontlsuiten via 1 portaal voor jouw klant in eigen huisstijl. Gegevens van al jouw leveranciers die je wilt tonen ontsluit je eenvoudig hier

Mijn klant heeft een complexe/kostenplaats/hiërarchische structuur met regio's, vestigingen en/of managers

Geen probleem. Je kan oneindig aantal niveaus aanmaken. En per niveau en gebruiker instellen tot welk niveau deze toegang heeft. Zo geef je bepaalde gebruikers toegang tot bepaalde diensten, kostenplaatsen of facturen. Ook kan je de opbouw per factuur variëren.

Mijn klant wil inloggen met LinkedIn, Microsoft of Google SSO

Geen probleem we ondersteunen dit.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren