ResalePartners
Monitoring Integratie
Monitor en beheer zonder de portal te verlaten
Duidelijk overzicht houden
De belangrijkste informatie direct bij de hand
Vanuit de monitoring van diverse systemen kan eenvoudig getoond worden of een dienst nog naar behoren werkt. Bijvoorbeeld of een internet verbinding online is, wat het verbruik is geweest (uitlezen via SNMP) en of het IP adres bereikbaar is.
Zo kan iedere medewerker snel zien of er een probleem is. Ook is het mogelijk om snel door te klikken naar het beheersysteem waar alle informatie beschikbaar is.
Geen zoektocht meer naar informatie
Klik direct door naar technische backend systemen
Met smart links is het mogelijk om direct door te klikken naar de technische systemen. Denk bijvoorbeeld aan het inloggen op de router, de monitoring of een specialistisch beheer systeem. Zo is de portal het centrale startpunt voor de klant en medewerker.
Intergreer monitoring met ticketing
Geef klanten inzicht in verbruik en utilisatie
Een klant kan voortaan zelf zien of verbindingen ‘vol’ lopen en hoe het gebruik is van de telefonie diensten, als jij besluit om dit inzichtelijk te maken voor de klant. Zoek je meer mogelijkheden kijk dan vooral nog even naar Telecom Expense Management
“Met de dashboards ontdekte ik klanten waar we niet alle diensten verkochten nog en waar we te weinig verdienden.”
Meest gestelde vragen en statements
Ik wil de klant wel laten inloggen maar niet in verschillende portals of met minder mogelijkheden..
Voortaan toon je aan jouw klant in de portal de belangrijkste gegevens die je wilt ontsluiten zoals factuur informatie, dienstinformatie en gegevens vanuit de monitoring en tickets. E.e.a. is wel afhankelijk van de leveranciers en systemen die je gebruikt zie het ecosysteem voor een actueel overzicht
Mijn klanten kunnen zelf niet eenvoudig zien of er een storing is, onderhoud of of de diensten goed werken.
Als je jouw storingen, onderhoud en tickets koppelt aan de portal samen met de monitoring heeft een klant een actueel overzicht van verstoringen en onderhoudsmeldingen gecombineerd met openstaande tickets (aangemaakt vanuit de monitoring) en de belangrijkste monitoring informatie. Je kan je klant zo sneller up-to-date houden van vorderingen en deze belt pas nadat deze heeft gezien dat er een storing bekend is.
Mijn monitoring systeem is te complex voor klanten of kan ik niet beperken in de opties beschikbaar.
Voortaan geef je je klanten toegang tot alleen de belangrijkste gegevens in de portal.
Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten
Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.
Van bestelling tot boekhouding
Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.