ResalePartners

Offerte / Digitaal bestelformulier

Maak een digitaal bestelformulier / offerte voor een klant die direct digitaal ondertekend kan worden.

Direct offertes versturen en laten ondertekenen vanuit ResalePartners

Alles makkelijk en overzichtelijk in de Portal.

Eenvoudig offertes maken

Bij bestaande klanten is het prettig als je snel een offerte / digitaal bestelformulier kan sturen met producten die bekend zijn in het portfolio in de Portal.

Online goedkeuring en digitale ondertekening

Laat verzonden offertes / digitale bestelformulieren direct ondertekenen door jouw klant zonder de portal te verlaten.

Klant eenvoudig een opdracht laten geven met de juiste voorwaarden erbij

Bij kleine wijzigingen wordt er vaak niets vastgelegd of gebeurt dit per email zonder handtekening en-of zonder verwijzing naar de algemene voorwaarden. Voortaan kan je snel een offerte / digitaal bestelformulier laten opmaken om de wijzigingen te laten bevestigen.

In jouw eigen huisstijl

Op het moment dat je een offerte / digitaal bestelformulier opmaakt dan wordt deze verstuurd van je eigen email adressen en in jouw eigen huisstijl.
Favicon

“Door de digitale bestellingen – offertes hoef ik de portal niet te verlaten en is het zo bevestigd door de klant.”

Meest gestelde vragen en statements

Mijn klanten dienen offertes te printen, te tekenen en daarna in te scannen

Met de offerte / digitaal bestelformulier in de Portal kan een klant digitaal ondertekenen en direct een PDF downloaden voor de eigen administratie.

Offertes maken in word is onhandig omdat ik al mijn producten daar niet bij heb

Met de offerte / digitaal bestelformulier in de Portal is het openen van word niet meer nodig, je maakt eenvoudig en snel een offerte /digitaal bestelformulier wat de klant kan ondertekenen.

Bij akkoord per email accepteert een klant niet alle voorwaarden

Voortaan maak je snel een digitale offerte / bestelformulier, zodat je de wijziging per handtekening door de klant laat accepteren.

Zo is je administratie altijd bijgewerkt met de juiste handtekeningen en bevestigingen en zijn bijvoorbeeld een verwijzing naar je algemene voorwaarden opgenomen.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren