ResalePartners
PortingXS
Porteringen
Integreer PortingXS betrouwbaar en snel
Automatiseer porteringen vast en mobiel
Alle processen die aangeboden worden door PortingXS om te automatiseren ondersteunen wij geautomatiseerd met een overzichtelijke bestelstraat en workflow.
Nummervalidatie, uitporteringen en op afroep porten
Combineer met provisioning telefoonnummers op SBC’s en Voice Gateways en Proxies
We kunnen ook ook ondersteunen bij de provisioning en whitelisting van de telefoonnummers op de SBC’s of Gateways. Ook kan je processen zoals het reserveren en uitgeven van nieuwe nummers automatiseren.
“De PortingXS integratie in combinatie met de workflow maakt porteren en het management hiervan erg eenvoudig.”
Meest gestelde vragen en statements
Een PortingXS koppeling onderhouden en bouwen kost veel geld en tijd
Wij hebben specialisten die deze koppeling voor meerdere partijen onderhouden. Koppel jouw eigen PortingXS account snel en veilig met onze Portal.
Ik wil jullie koppeling integreren met mijn eigen systemen.
Dat is mogelijk, we ondersteunen mogelijkheden om via API jouw account Porting XS account en integratie aan te spreken. Ook kan je de workflow engine gebruiken om jouw processen te automatiseren en te integreren zoals ticketing en bestelformulieren.
PortingXS wijzigt steeds de processen
Door samen gebruik te maken van de kennis van de automatsering voor PortingXS kunnen we sneller maatwerk opleveren door ons kennisniveau.
Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten
Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.
Van bestelling tot boekhouding
Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.