ResalePartners

Telecom Expense Management (TEM)

Biedt jouw klanten Telecom Expense Management door providers gegevens naar waardevolle informatie en inzichten te vertalen die klanten inzage geven en kosten beheersen.

Telecom Expense Management mogelijkheden

We geven je wat je nodig hebt.

Geef klanten inzicht per medewerker

Door medewerkers van jouw klanten te koppelen aan telefoonnummers is het mogelijk om snel overzichten te maken met sprekende informatie voor de klant.

Geef managers en beheerders specifieke toegang.

Een manager wil vaak snel een overzicht van de medewerkers in zijn team om excessen te beheren. Geef de beheerder van de klant het totale verbruik en kosten en mogelijkheden om dit te analyseren.

Geef de manager mogelijkheden om kosten toe te wijzen, door de te belasten en inzage in kosten besparende mogelijkheden. Geef ook de mogelijkheid om eigen gegevens op te slaan per gebruiker.

Geef medewerkers eigen toegang

Voortaan kunnen medewerkers, indien gewenst, eenvoudig toegang krijgen tot het eigen gebruik.

Contractbeheer

Krijg een actueel overzicht van alle contracten, looptijden, gebruikers, activiteit, dienstenen product opties afgenomen. Specificeer dit op de eigen hiërarchie kostenplaatsen of andere filters.

Beheer eenvoudig jouw klanten

Als Telecom beheer is het belangrijk dat je verschillende overzichtsrapportages kan maken die “los” of geautomatiseerd gedeeld kunnen worden met de klant. Bekijk trend analyses om zo grip te houden op kosten.

Automatiseer veel voorkomende processen

Denk hierbij aan een simwissel, een puk code opvragen of een toestel aanvragen.

Dashboard voor klanten

Geef direct inzicht in de belangrijkste kengetallen zoals de verschillende bundels en het verbruik. Maar ook zaken zoals roaming kosten en de top lijsten voor verbruik van medewerkers en bestemmingen. Geef snel de totale kosten weer en een trend en break down van deze kosten en het aantal sims zonder verbruik en kosten en gemiddeld verbruik per afdeling of manager. Klik snel door voor detail gevens.

Ondersteun de organisatiestructuur van jouw klant

Grotere klanten bestaan vaak uit landen, divisies, regio’s, vestigingen of kostenplaatsen. Stel eenvoudig in wie welke toegang heeft en wat kan zien en zorg dat verbruiksrapportages de juiste inrichting hebben.

Vergelijk periodes en bekijk trends

Bekijk de huidige maand in vergelijk met vorige maand en de afgelopen 12 maanden en download gegevens om zelf verdere analyse mogelijk te maken van trends. Met de ingestelde hiërarchie worden totalen per afdeling of manager of kostenplaats gerapporteerd.

Favicon

“Met deze TEM oplossing biedt ik de klant precies de juiste informatie waar hij mij voor betaald om te regelen.”

Meest gestelde vragen en statements

De provider biedt net niet de rapportage die ik nodig heb om...

Dat kan je oplossen met ons Telecom Expense Management systeem. Je kan eenvoudig een aantal standaard rapportages maken en laten klaar zetten. Mis je iets, geef het ons aan we helpen je graag.

Ik wil standaard rapportages automatisch en periodiek delen met klanten.

Met TEM is het mogelijk om rapportages te automatiseren en automatisch klaar te zetten en/of te vesturen.

Mijn provider toont alleen nummers en geen kostenplaatsen of medewerkers.

Dit is een veelvoorkomend probleem, als deze informatie voorhanden is (ingevoerd) of opgehaald, dan tonen we altijd namen bij telefoonnummers naast de telefoonnummers zodat gegevens veranderen in informatie voor managers en beheerders.

Als een klant iets wilt registreren of een bepaalde weergave of overzicht mist dan kunnen we deze toevoegen. Geef het ons aan wat je mist.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren