ResalePartners

Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware

Importeer automatisch geregistreerde uren en hardware om dit te factureren op 1 factuur

Handel de facturatie van support contracten eenvoudig af op basis van de geimporteerde tickets.

Haal tickets op uit verschillende bronnen die leiden tot facturatie

Verschillende systemen maken verschillende events en tickets aan. Als je daar de mogelijkheid hebt om uren te registreren dan verzamelen wij deze en bepaal je met de business-rules wat je wel of niet wens te factureren.

Geef klanten inzage in besteedde uren en waarvoor zij gefactureerd worden

Als je het wenst geef je klanten online inzicht in de besteedde uren op een service contract. Het aantal uur, het tijdstip, wie, de urgentie, omschrijving en andere metadata kunnen we importeren en tonen aan de klant.

Zo heeft de klant altijd een actueel overzicht van de beschikbare uren.

Help medewerkers met overzichten saldo uren en status contracten

Door jouw medewerkers inzicht te geven in de status van strippenkaarten en tickets die te factureren zijn kan je eenvoudig klanten attenderen op eventuele extra kosten.

Hardware factureren

Doordat ik de inkoopfactuur inlees of de hardware facturatie regel uit mijn ticketsysteem kan ik snel de eenmalige omzet factureren doordat deze gekoppeld wordt aan mijn referentie nummer.

Met de inkoopcontrole zorg ik dat de inkoop sluitend is en maak ik missende verkoop voor eenmalige hardware alsnog aan.

SLA management

Met de business-rules voor SLA management hoef ik zelf niet meer na te denken of een ticket wel of niet te factureren is.

Favicon

“Voorheen maakte ik allerlei exports, nu kan het geautomatiseerd verwerkt worden en heb ik meer omzet.”

Meest gestelde vragen en statements

Mijn klant wil weten waar de uren aan besteed zijn die ik factureer

Klanten kunnen in de klantportaal eenvoudig inzien hoeveel uren ze nog tegoed hebben (als je daarmee werkt). Ook kunnen ze indien gewenst inzien hoeveel uren er besteed zijn aan welke tickets en of deze wel of niet te factureren zijn.

Ik heb verschillende facturatie processen voor uren, hardware en diensten/abonnementen en-of komen uit verschillende systemen

Het is niet meer nodig om aparte facturatie runs of processen uit te voeren. Je kan nu 1 facturatie run doen per maand of meerdere (iedere dag, week of andere periode) om zo alle facturatie tijdig uit te sturen. Je biedt je klanten daarnaast 1 overzicht in het klantenportaal.

Sommige tickets en uren wil ik wel of niet factureren

Bij het importeren van tickets of uren uit diverse systemen kan je aangeven of de uren wel of niet te factureren zijn voor de klant. Het is mogelijk om dit te laten bepalen door het systeem doordat de uren vergeleken worden met een strippenkaart saldo of een ingesteld aantal uren waar de klant recht op heeft. Je kan voor uren bepalen of deze binnen de uren pool vallen of dat deze erbuiten vallen omdat er buiten kantoortijden of op andere tijdstippen wordt gewerkt voor de klant terwijl dit niet in de pool valt.

Het is dan ook mogelijk om toeslagen te rekenen. Hetzelfde is mogelijk op tijdsduur, bijvoorbeeld tickets met minder dan 30 minuten niet factureren en alles daarboven wel. Ook is het mogelijk om bepaalde klanten volledig uit te sluiten door het type contract wat ze afnemen. Je kan wel de mogelijkheid bieden om de tickets en besteedde tijd in te zien en of deze te factureren zijn geweest.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 80+ leveranciers die we nu al integreren