Koppel Atera met ResalePartners
Atera is a beautifully simple Remote Monitoring & Management software designed for MSPs & IT professionals.
- Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
- Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
- Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer info Atera
“Small and medium IT operators are the heroes behind the scenes supporting companies around the world. They care a lot for their clients (external or internal) and often work virtually 24/7. However, small and medium IT service providers have always been underserved.
Atera was built for exactly that. With the vision to simplify and streamline the work of Managed Service Providers and IT professionals. To create something that saves them time, energy, and money. To free them from needing to constantly put out fires.
That vision created the remote-first IT management software – enabling IT professionals to shift from reactive task takers to proactive problem solvers.
Now operating from our beautiful offices on Rothchild in Tel Aviv, Atera is currently used by thousands and thousands of IT professionals all over the world (75+ countries).
As we rapidly grow, our goal remains the same: to transform the IT industry with revolutionary technology, while creating one of the happiest and healthiest work environments in the world.”
– Atera
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker
Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Meer informatie over de koppeling met Atera
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker
In Atera kan je verschillende velden vullen met informatie voor jouw klanten en medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de prioriteit die je aan het ticket hebt gegeven of hoe lang de afhandeling duurde. Gegevens die jij belangrijk vindt laat je eenvoudig zien aan jouw medewerkers en klanten.
Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Geef rapportages weer die handig zijn voor diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten. Geef ook de mogelijkheid om rapportages over verbruik, bundel beheer, gebruikerskosten beheer op te vragen en krijg ook zelf inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:
Laatste nieuws over onze integraties
Nieuwsbrief april | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief januari | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief april | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...