Automatiseer met de ClearFacts integratie
ClearFacts laat een accountant en zijn klanten beter en slimmer samenwerken. Win beiden aan tijd en inzicht. Digitaliseer uw boekhouding vandaag!
- Importeer snel en eenvoudig de mutaties in ClearFacts
- Factuurnummering afstemmen op jouw administraties
- Toon de betaalstatus van facturen in de Portal aan medewerkers en klanten
- Automatiseer jouw debiteurenbeheer
Meer info ClearFacts
“ClearFacts is een Belgische technologie-onderneming. ClearFacts is ontstaan in 2013, en concentreert zich volledig op het ontwikkelen van software om accountants en hun klanten efficiënter te laten samenwerken.
Het team achter ClearFacts is een enthousiast, multidisciplinair team. Onze specialisten in web-technologie, cloud infrastructuur, data integratie en klantenondersteuning zorgen er elke dag opnieuw voor dat we de ervaringen van onze klanten en eindgebruikers naar een hoger niveau kunnen tillen.”
– ClearFacts
Mogelijkheden ClearFacts
Met de ClearFacts integratie kan je voortaan veilig en betrouwbaar jouw administratie koppelen aan ResalePartners.
Importeer snel en eenvoudig de mutaties in ClearFacts
Factuurnummering afstemmen op jouw administraties
Toon de betaalstatus van facturen aan medewerkers en klanten
Automatiseer jouw debiteurenbeheer

Meer informatie over de koppeling met ClearFacts
Importeer snel en eenvoudig de mutaties in ClearFacts
Na de facturatie, of wanneer je dit wenst, exporteer je snel een direct importeerbaar bestand voor ClearFacts dat alle mutaties sinds de vorige import in de administratie bevat.
Factuurnummering afstemmen op jouw administraties
In onze Portal stel je een factuurreeks in die naadloos aansluit bij je administratie inrichting. We kunnen ook meerdere exports maken als je gebruikt maakt van meerdere administraties, we nemen dan graag je exacte wensen door voor ClearFacts.
Toon de betaalstatus van facturen aan medewerkers en klanten
Toon klanten en medewerkers of facturen betaald zijn. Klanten betalen sneller als je de betaalstatus toont. Neem contact met ons op als je waarschuwingen wil tonen bij achterstallige betalingen.
Automatiseer jouw debiteurenbeheer
Met bijwerken van de betaalstatus in de Portal heb je ook mogelijkheden om het debiteurenbeheer en de berichten volledig te automatiseren – tot aan de verzending per (aangetekende) post.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Haal het maximale uit ResalePartners door te integreren met jouw favoriete applicaties. Bespaar tijd en geld met de automatiseringen en controles.
Laatste nieuws over onze integraties
Nieuwsbrief april | Nieuwe Portal updates & een nieuw abonnementen dashboard
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe Portal updates & Microsoft 365 licenties factureren
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief januari | Nieuwe Portal updates & Referentiecase met Easy Office Online
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief april | Nieuwe Portal updates & een nieuw abonnementen dashboard
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe Portal updates & Microsoft 365 licenties factureren
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...