Minox

Automatiseer met de Minox integratie

De Minox software is eenvoudig van opzet en biedt unieke en veelzijdige eigenschappen.

 

  • Maak of koppel klanten via export in Minox
  • Importeer snel en eenvoudig de mutaties in Minox
  • Toon de betaalstatus van facturen in ResalePartners aan medewerkers en klanten
  • Automatiseer jouw debiteurenbeheer met ResalePartners
Meer info Minox

“Minox maakt software waar je blij van wordt. Wij ontwikkelen onze software namelijk samen met jou. Met andere woorden; Minox luistert en gaat de dialoog aan met jou, om zo tot de beste oplossingen te komen.

Onze software is eenvoudig van opzet en biedt unieke en
veelzijdige eigenschappen zoals; snel kunnen boeken en gemakkelijk kunnen corrigeren. Ons Accounting Connected platform optimaliseert en faciliteert maatwerk tussen jou en jouw klant.

We zijn voortdurend opzoek naar hoe het beter en efficiënter kan. De markt verandert snel en wij spelen hier graag op in. Hoe doen wij dit?
Wij werken samen! Minox vormt hiermee een ecosysteem die naadloos op jouw bedrijfsprocessen aansluit.”

– Minox

Mogelijkheden Minox

Met de Minox integratie kan je voortaan handwerk veilig en betrouwbaar  automatiseren. Met de integratie koppel je snel Minox aan ResalePartners.

 

Maak of koppel klanten via export in Minox

Importeer snel en eenvoudig de mutaties in Minox

Toon de betaalstatus van facturen aan medewerkers en klanten

Automatiseer jouw debiteurenbeheer met ResalePartners

Pijl links

Meer informatie over de koppeling met Minox

 

Maak of koppel klanten via export in Minox

Door de integratie met Minox worden klanten met een .csv export direct aangemaakt als debiteur in de administratie die je instelt.

 

Importeer snel en eenvoudig de mutaties in Minox

Na de facturatie, of wanneer je dit wenst, exporteer je snel een direct importeerbaar bestand voor Minox dat alle mutaties sinds de vorige import in de administratie bevat.

 

Toon de betaalstatus van facturen in ResalePartners aan medewerkers en klanten

Toon klanten en medewerkers of facturen betaald zijn. Klanten betalen sneller als je de betaalstatus toont. Neem contact met ons op als je waarschuwingen wil tonen bij achterstallige betalingen.

 

Automatiseer jouw debiteurenbeheer met ResalePartners

Met bijwerken van de betaalstatus in de Portal heb je ook mogelijkheden om het debiteurenbeheer en de berichten volledig te automatiseren – tot aan de verzending per (aangetekende) post.

 

Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers

Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:

Mis je jouw integratie?

Vraag jouw integratie aan in onze Roadmap of neem contact met ons op. Wij luisteren graag. Ook kun je hier bekijken welke aanvragen er al zijn gedaan en waar wij actueel mee bezig zijn.

1 service loket voor alle leveranciers

Laatste nieuws over onze integraties

Als eerste informatie ontvangen over nieuwe mogelijkheden?