KVK logo

Log eenvoudig in met LinkedIn

Met Single sign-on hebben gebruikers van LinkedIn met één gebruikersnaam en wachtwoord toegang tot ResalePartners.

 

  • Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
  • Beheer jouw diensten in ResalePartners
  • Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer info LinkedIn

LinkedIn is in 2002 begonnen in de huiskamer van medeoprichter Reid Hoffman en werd officieel op 5 mei 2003 gelanceerd.

Vandaag leidt LinkedIn een uiteenlopend en divers bedrijf met inkomsten van lidmaatschapsabonnementen, de verkoop van advertenties en recruitmentoplossingen onder de leiding van Ryan Roslansky. In december 2016 werd LinkedIn officieel overgenomen door Microsoft, waardoor ’s wereld toonaangevende professionele cloud werd samengebracht met ’s werelds grootste professionele netwerk.

 

– LinkedIn

Mogelijkheden LinkedIn

Je integreert LinkedIn snel, veilig en betrouwbaar met ResalePartners.

 

Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten

Beheer jouw diensten in ResalePartners

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Meer informatie over de koppeling met LinkedIn

 

Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten

Met Single Sign-on maak je jouw medewerkers en klanten productiever, sneller en kan je veiliger werken omdat je verschillende logins van jouw medewerkers centraal kan beveiligen. Vanuit ons platform klik je zo door naar LinkedIn zonder opnieuw te hoeven inloggen. Daarnaast kan je al jouw medewerkers en/of klanten ook in laten loggen bij ons platform met LinkedIn, Google of Microsoft Office 365 account.

Beheer jouw diensten in ResalePartners

Stel je portfolio in en beheer de verschillende inkoop en verkoop diensten, contractadministratie, pakket opties, leveranciers en verbruiksmanagement. Stel afwijkingen voor specifieke klanten of groepen, Resellers/Agenten in en maak onafhankelijk van jouw leveranciers, specifieke en flexibele product-, tarief- en klantstructuren op. 

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Geef rapportages weer die handig zijn voor diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten. Geef ook de mogelijkheid om rapportages over verbruik, bundel beheer, gebruikerskosten beheer op te vragen en krijg ook zelf inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.

Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers

Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:

Mis je jouw integratie?

Vraag jouw integratie aan in onze Roadmap of neem contact met ons op. Wij luisteren graag. Ook kun je hier bekijken welke aanvragen er al zijn gedaan en waar wij actueel mee bezig zijn.

1 service loket voor alle leveranciers

Laatste nieuws over onze integraties

Als eerste informatie ontvangen over nieuwe mogelijkheden?