Log eenvoudig in met LinkedIn
Met Single sign-on hebben gebruikers van LinkedIn met één gebruikersnaam en wachtwoord toegang tot ResalePartners.
- Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
- Beheer jouw diensten in ResalePartners
- Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer info LinkedIn
“LinkedIn is in 2002 begonnen in de huiskamer van medeoprichter Reid Hoffman en werd officieel op 5 mei 2003 gelanceerd.
Vandaag leidt LinkedIn een uiteenlopend en divers bedrijf met inkomsten van lidmaatschapsabonnementen, de verkoop van advertenties en recruitmentoplossingen onder de leiding van Ryan Roslansky. In december 2016 werd LinkedIn officieel overgenomen door Microsoft, waardoor ‘s wereld toonaangevende professionele cloud werd samengebracht met ‘s werelds grootste professionele netwerk.“
Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
Beheer jouw diensten in ResalePartners
Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Meer informatie over de koppeling met LinkedIn
Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
Met Single Sign-on maak je jouw medewerkers en klanten productiever, sneller en kan je veiliger werken omdat je verschillende logins van jouw medewerkers centraal kan beveiligen. Vanuit ons platform klik je zo door naar LinkedIn zonder opnieuw te hoeven inloggen. Daarnaast kan je al jouw medewerkers en/of klanten ook in laten loggen bij ons platform met LinkedIn, Google of Microsoft Office 365 account.
Beheer jouw diensten in ResalePartners
Stel je portfolio in en beheer de verschillende inkoop en verkoop diensten, contractadministratie, pakket opties, leveranciers en verbruiksmanagement. Stel afwijkingen voor specifieke klanten of groepen, Resellers/Agenten in en maak onafhankelijk van jouw leveranciers, specifieke en flexibele product-, tarief- en klantstructuren op.
Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Geef rapportages weer die handig zijn voor diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten. Geef ook de mogelijkheid om rapportages over verbruik, bundel beheer, gebruikerskosten beheer op te vragen en krijg ook zelf inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:
Laatste nieuws over onze integraties
Nieuwsbrief november | Nieuwe integraties en functies
Vandaag willen we graag een nieuwe update met jullie delen...
Nieuwsbrief oktober | Nieuwe integraties en functies
Vandaag willen we graag een nieuwe update met jullie delen...
Nieuwsbrief april | Nieuwe integraties en functies
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief november | Nieuwe integraties en functies
Vandaag willen we graag een nieuwe update met jullie delen...
Nieuwsbrief oktober | Nieuwe integraties en functies
Vandaag willen we graag een nieuwe update met jullie delen...