Koppel Topdesk met ResalePartners
Bij TOPdesk hebben we één simpel doel: organisaties zoals de jouwe helpen met het creëren van spectaculaire klantervaringen.
- Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
- Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
- Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
Meer info Topdesk
“Ruim 25 jaar geleden zijn we begonnen met een eenvoudige ticketingtool voor IT-helpdesks. Vandaag ontwikkelen we nog steeds fantastische software voor het beheren van meldingen – en alles wat je verder nodig hebt voor Enterprise Service Management.
Maar het zijn onze mensen die het verschil maken: jou helpen je klanten geweldige ervaringen te bieden door middel van samenwerking met hun hele organisatie.
We hopen dat mensen er in de toekomst niet eens bij stilstaan dat we begonnen met slechts een ticketingtool. Dat ze TOPdesk in plaats daarvan kennen als de gidsen naar service excellence.”
– Topdesk
Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker

Meer informatie over de koppeling met Topdesk
Single Sign-on (SSO) ondersteuning voor jouw medewerkers en/of klanten
Met Single Sign-on maak je jouw medewerkers en klanten productiever, sneller en kan je veiliger werken omdat je verschillende logins van jouw medewerkers centraal kan beveiligen. Vanuit ons platform klik je zo door naar Topdesk zonder opnieuw te hoeven inloggen. Daarnaast kan je al jouw medewerkers en/of klanten ook in laten loggen bij ons platform met LinkedIN, Google of Microsoft Office 365 account.
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Jouw klanten krijgen eenvoudig overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Klanten kunnen snel en eenvoudig tickets inzien om de status te bekijken. Ook is het mogelijk om terug te kijken en de resultaten te doorzoeken, te sorteren en te filteren op ticketnummer, onderwerp, status en relevante datums zoals wanneer het ticket is aangemaakt.
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker
In Topdesk kan je verschillende velden vullen met informatie voor jouw klanten en medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de prioriteit die je aan het ticket hebt gegeven of hoe lang de afhandeling duurde. Gegevens die jij belangrijk vindt laat je eenvoudig zien aan jouw medewerkers en klanten.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:
Laatste nieuws over onze integraties
Nieuwsbrief april | Nieuwe Portal updates & een nieuw abonnementen dashboard
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe Portal updates & Microsoft 365 licenties factureren
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief januari | Nieuwe Portal updates & Referentiecase met Easy Office Online
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief april | Nieuwe Portal updates & een nieuw abonnementen dashboard
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...
Nieuwsbrief maart | Nieuwe Portal updates & Microsoft 365 licenties factureren
Vandaag sturen wij weer een update over onze Portal en de...