Automatisch al jouw leveranciers koppelen
Centrale registratie en eenvoudige facturatie van alle leveranciers
Het kan erg frustrerend zijn om gebruik te maken van verschillende portals en facturatiesystemen van al jouw leveranciers. Hierdoor gaat kostbare tijd verloren. Koppel automatisch al jouw inkoop aan jouw klanten.
Met de centrale registratie in de beheerdersomgeving kun jij:
- De frustratie van het werken met meerdere portals verminderen
- Facturatieprocessen vereenvoudig en automatiseren
- Tijd besparen
Wat is de uitdaging?
Als directeur van een ICT- en/of Telecombedrijf herken je het probleem dat veel organisaties hebben met het beheren, controleren en factureren van diensten over verschillende leveranciers heen.
Het gebruik van verschillende portals en facturatiesystemen kan leiden tot dubbel werk, waardoor kostbare tijd verloren gaat die beter besteed kan worden aan andere belangrijke taken.
Bovendien kan het ontbreken van een centraal platform leiden tot onduidelijkheid over de financiële situatie van de organisatie, omdat het moeilijker wordt om een overzicht te krijgen van alle diensten en kosten.
Wij bieden de oplossing!
Met dit platform kan jij jouw facturatieproces vereenvoudigen en automatiseren, waardoor je minder tijd en middelen verspillen aan dubbel werk. Het geeft je ook een beter overzicht van alle diensten die je afneemt en de kosten die hiermee gepaard gaan.
Door diensten van verschillende leveranciers te combineren en te controleren op één factuur en één portaal, kun je jouw diensten efficiënter beheren en onnodige uitgaven verminderen. Kortom, ResalePartners biedt jou als ICT en/of telecom directeur meer controle, inzicht en efficiëntie bij het beheren en factureren van jouw diensten.