ResalePartners wordt het hart van je bedrijfsvoering. Je leveranciers en software koppel je eenvoudig met ResalePartners dankzij onze integratie strategie. We werken nou samen met onze ecosysteem partners en zorgen samen dat onze klanten tevreden zijn en tevreden blijven.
Offertes: Wijzig de standaard tekst: “We hebben het gevraagde voorstel aan deze e-mail gehecht” in jouw offertes
Via de branding kun je nu een eigen tekst toevoegen aan de offerte in plaats van de standaard tekst "We hebben het gevraagde voorstel aan deze e-mail gehecht."
07-11-22
Offertes: Wijzig de standaard tekst: “We hebben het gevraagde voorstel aan deze e-mail gehecht” in jouw offertes
Via de branding kun je nu een eigen tekst toevoegen aan de offerte in plaats van de standaard tekst "We hebben het gevraagde voorstel aan deze e-mail gehecht."
07-11-22
Offertes: Voer nu zelf productomschrijvingen in voor offertes
07-11-22
Offertes: Voer nu zelf productomschrijvingen in voor offertes
07-11-22
Beheerdersomgeving: Sorteer diensten op leverdatum op de klantenkaart
Via "branding" kan nu ingesteld worden dat diensten op de klantkaart op leverdatum gesorteerd moeten worden (in plaats van op dienst type)
07-11-22
Beheerdersomgeving: Sorteer diensten op leverdatum op de klantenkaart
Via "branding" kan nu ingesteld worden dat diensten op de klantkaart op leverdatum gesorteerd moeten worden (in plaats van op dienst type)
07-11-22
Storing & onderhoud: Mogelijkheid om op dienst type en leverancier diensten te selecteren bij storing en onderhoud meldingen
We kunnen nu in de storing en onderhoud module diensten selecteren op basis van dienst type en leverancier. Hierdoor kun je bijvoorbeeld alle klanten die Vodafone hebben en een mobiele dienst selecteren om een storing/onderhoud mail te sturen.
07-11-22
Storing & onderhoud: Mogelijkheid om op dienst type en leverancier diensten te selecteren bij storing en onderhoud meldingen
We kunnen nu in de storing en onderhoud module diensten selecteren op basis van dienst type en leverancier. Hierdoor kun je bijvoorbeeld alle klanten die Vodafone hebben en een mobiele dienst selecteren om een storing/onderhoud mail te sturen.
Klantgerichtheid en gebruiksvriendelijkheid wint en bindt jouw klanten. Door onafhankelijkheid en flexibiliteit krijg je eindelijk controle over marges en proces optimalisatie geeft ruimte voor besparingen, een hogere klanttevredenheid en optimalisatie van jouw service in het algemeen.