ResalePartners
Ticket / RMM systeem integratie

Geef medewerkers en klanten toegang tot tickets vanuit 1 klantenportaal
Toon de belangrijkste informatie uit jouw ticketsysteem
Jouw medewerkers en klanten krijgen eenvoudig een overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Kijk snel terug wat er nog open staat of recent gesloten is en sorteer en filter resultaten.


Geef klanten mogelijkheden tot self-service
Koppel automatisch tickets aan de juiste klanten
Tickets worden automatisch gekoppeld aan de juiste contacten en klanten in de Portal met behulp van het email adres. Zo heb je alle communicatie bij de hand.


Al jouw medewerkers kunnen nu ticket statussen bekijken.
Medewerkers van de financiële administratie of sales hebben vaak ook behoefte om te begrijpen wat er openstaat bij een klant qua tickets en prioriteit. Voortaan kunnen ze dit in een oogopslag inzien in het klantenportaal. Dit scheelt licenties voor het ticketsysteem en vaak zijn dit extra handelingen waardoor de toegang niet gebruikt wordt.

“Met de ticket integratie is iedereen op de hoogte wat er openstaat bij klanten.”
Meest gestelde vragen en statements
Ik heb al een ticketsysteem, waarom zou ik dit integreren?
Klanten hebben vaak maar een beperkte informatie behoefte en jouw ticketsysteem biedt wel toegang maar is vaak niet in jouw huisstijl, of ondersteunt geen SSO van Microsoft/LinkedIn of Google. Met de ticket integraties uit het ecosysteem (zie integratie pagina) zie je welke mogelijkheden we hebben om jouw ticket systeem te ontsluiten met de Portal. Je bepaalt nu snel welke zaken jouw klanten en medewerkers wel en niet kunnen zien. Als je geavanceerde handelingen dient te doen kan je snel doorklikken naar jouw ticket systeem backend.
Mijn ticketsysteem is niet in mijn eigen huisstijl of te moeilijk voor mijn klant
Met de ticket systeem integratie van ResalePartners krijg je tickets te zien in de portal. Zo kan jouw klant in jouw huisstijl alle informatie vinden op 1 plek in het klantenportaal.
Ik wil niet werken met twee systemen
Dat is niet nodig, 90% van de functies proberen we te ontsluiten met de ticket systeem integratie. Voor de geavanceerdere mogelijkheden klik je met een smartlink rechtstreeks door naar jouw ticketsysteem. Bekijk de ecosysteem integratie pagina voor de mogelijkheden met jouw ticket systeem. Ook toon je direct storing en onderhoud informatie zie ook Service, Storing en Onderhoud communicatie