ResalePartners

Ticket / RMM systeem integratie

Integreer en koppel jouw ticket systemen en beheer alle tickets vanuit ResalePartners. Geef medewerkers en klanten inzage in tickets en verwerk en toon updates.

Geef medewerkers en klanten toegang tot tickets vanuit 1 klantenportaal

Toon de belangrijkste informatie uit jouw ticketsysteem

Jouw medewerkers en klanten krijgen eenvoudig een overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Kijk snel terug wat er nog open staat of recent gesloten is en sorteer en filter resultaten.

Geef klanten mogelijkheden tot self-service

Door de ticketing beschikbaar te maken voor klanten kunnen ze snel en eenvoudig tickets inzien. Ook kunnen ze gegevens snel wijzigen die impact hebben op de facturatie, betalingen of andere self-service zaken. Dit scheelt tickets en communicatie. Ook kunnen klanten direct online een ticket aanmaken. Door te combineren met de monitoring integratie (zie link) kan je klanten ook inzicht geven in diensten en de werking ervan.

Koppel automatisch tickets aan de juiste klanten

Tickets worden automatisch gekoppeld aan de juiste contacten en klanten in de Portal met behulp van het email adres. Zo heb je alle communicatie bij de hand.

Al jouw medewerkers kunnen nu ticket statussen bekijken.

Medewerkers van de financiële administratie of sales hebben vaak ook behoefte om te begrijpen wat er openstaat bij een klant qua tickets en prioriteit. Voortaan kunnen ze dit in een oogopslag inzien in het klantenportaal. Dit scheelt licenties voor het ticketsysteem en vaak zijn dit extra handelingen waardoor de toegang niet gebruikt wordt.

Favicon

“Met de ticket integratie is iedereen op de hoogte wat er openstaat bij klanten.”

Meest gestelde vragen en statements

Ik heb al een ticketsysteem, waarom zou ik dit integreren?

Klanten hebben vaak maar een beperkte informatie behoefte en jouw ticketsysteem biedt wel toegang maar is vaak niet in jouw huisstijl, of ondersteunt geen SSO van Microsoft/LinkedIn of Google. Met de ticket integraties uit het ecosysteem (zie integratie pagina) zie je welke mogelijkheden we hebben om jouw ticket systeem te ontsluiten met de Portal. Je bepaalt nu snel welke zaken jouw klanten en medewerkers wel en niet kunnen zien. Als je geavanceerde handelingen dient te doen kan je snel doorklikken naar jouw ticket systeem backend.

Mijn ticketsysteem is niet in mijn eigen huisstijl of te moeilijk voor mijn klant

Met de ticket systeem integratie van ResalePartners krijg je tickets te zien in de portal. Zo kan jouw klant in jouw huisstijl alle informatie vinden op 1 plek in het klantenportaal.

Ik wil niet werken met twee systemen

Dat is niet nodig, 90% van de functies proberen we te ontsluiten met de ticket systeem integratie. Voor de geavanceerdere mogelijkheden klik je met een smartlink rechtstreeks door naar jouw ticketsysteem. Bekijk de ecosysteem integratie pagina voor de mogelijkheden met jouw ticket systeem. Ook toon je direct storing en onderhoud informatie zie ook Service, Storing en Onderhoud communicatie

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 100+ leveranciers die we nu al integreren