KVK logo

Koppel Atera met ResalePartners

Atera is a beautifully simple Remote Monitoring & Management software designed for MSPs & IT professionals.
  • Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
  • Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
  • Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer info Atera
“Small and medium IT operators are the heroes behind the scenes supporting companies around the world. They care a lot for their clients (external or internal) and often work virtually 24/7. However, small and medium IT service providers have always been underserved.

Atera was built for exactly that. With the vision to simplify and streamline the work of Managed Service Providers and IT professionals. To create something that saves them time, energy, and money. To free them from needing to constantly put out fires.

That vision created the remote-first IT management software – enabling IT professionals to shift from reactive task takers to proactive problem solvers.

Now operating from our beautiful offices on Rothchild in Tel Aviv, Atera is currently used by thousands and thousands of IT professionals all over the world (75+ countries).

As we rapidly grow, our goal remains the same: to transform the IT industry with revolutionary technology, while creating one of the happiest and healthiest work environments in the world.”

 

– Atera

Mogelijkheden Atera

Je integreert Atera snel, veilig en betrouwbaar met ResalePartners.

 

Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners

Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Meer informatie over de koppeling met Atera

 

Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners

Jouw klanten krijgen eenvoudig overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Klanten kunnen snel en eenvoudig tickets inzien om de status te bekijken. Ook is het mogelijk om terug te kijken en de resultaten te doorzoeken, te sorteren en te filteren op ticketnummer, onderwerp, status en relevante datums zoals wanneer het ticket is aangemaakt.

Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerker

In Atera kan je verschillende velden vullen met informatie voor jouw klanten en medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de prioriteit die je aan het ticket hebt gegeven of hoe lang de afhandeling duurde. Gegevens die jij belangrijk vindt laat je eenvoudig zien aan jouw medewerkers en klanten.

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Geef rapportages weer die handig zijn voor diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten. Geef ook de mogelijkheid om rapportages over verbruik, bundel beheer, gebruikerskosten beheer op te vragen en krijg ook zelf inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.

Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers

Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:

Mis je jouw integratie?

Vraag jouw integratie aan in onze Roadmap of neem contact met ons op. Wij luisteren graag. Ook kun je hier bekijken welke aanvragen er al zijn gedaan en waar wij actueel mee bezig zijn.

1 service loket voor alle leveranciers