Meer info Messagebird
MessageBird ondersteunt de communicatie tussen bedrijven en hun klanten – via elk kanaal, altijd in de juiste context en overal ter wereld. Als u ooit afhaalmaaltijden heeft besteld, een pakket heeft geretourneerd, contact heeft opgenomen met de klantenservice of een inlogcode heeft aangevraagd, is het bijna gegarandeerd dat uw interacties mogelijk zijn gemaakt door de technologie van MessageBird.
Onze producten, tools en omnichannel-oplossingen zijn bouwstenen waarmee bedrijven gesprekken kunnen stroomlijnen via de voorkeurskanalen van hun klanten, zoals sms, spraak, WhatsApp, WeChat, Messenger, e-mail en meer. Deze veelzijdigheid geeft eindgebruikers directe, veilige en beveiligde toegang tot de informatie die ze nodig hebben. Het betekent ook dat ze minder tijd in de wacht kunnen steken, voorkomen dat ze verhalen aan meerdere agenten moeten herhalen en meer tijd krijgen om te doen waar ze van houden.
Met het hoofdkantoor in Amsterdam bereikt de wereldwijde onderneming van MessageBird miljarden apparaten, bedient meer dan 20.000 klanten en is actief in negen hubs. Sinds 2011 zijn we uitgegroeid tot een krachtig team van 500 medewerkers die meer dan 55 nationaliteiten vertegenwoordigen, en we zijn er trots op een “Work Anywhere” -bedrijf te zijn.”
– Messagebird
SMS versturen
SMS versturen bij onderhoud en storingen
SMS versturen bij overschrijdingen bundels of limieten
Meer informatie over de koppeling met Messagebird
SMS versturen
SMS versturen bij onderhoud en storingen
SMS versturen bij overschrijdingen bundels of limieten
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties: