Koppel Freshdesk met ResalePartners
Op zoek naar een omnichannel, AI-gedreven of self service klantenservice solution?
uitgelicht:
- Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
- Beheer alle tickets vanuit ResalePartners
- Koppel tickets automatisch aan (onderliggende) klanten
- Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
Meer info Freshdesk
“Laten we eerlijk zijn. De meeste mensen hebben een hekel aan de software die ze op het werk gebruiken.
Bedrijfssoftware is onhandig, duur, moeilijk in te stellen en frustrerend om te gebruiken. Ontelbare uren worden verspild aan het proberen om deze oplossingen aan te passen en ze vereisen vaak dure professionele diensten om alles aan het werk te krijgen. Uiteindelijk wordt de oplossing zo complex dat bedrijven fulltime werknemers moeten inhuren om voor de software te zorgen.
Bij Freshworks geloven we dat uw bedrijf betere software verdient – software die gebruiksklaar is, gemakkelijk in te stellen en te gebruiken is en minimale aanpassingen vereist. Al onze producten voldoen aan deze belofte en worden ondersteund door onze ondersteuning van wereldklasse. En het beste is dat het u geen fortuin kost om het te laten werken.
Vandaag de dag vertrouwen meer dan 150.000 bedrijven op onze software om hun bedrijf te runnen. We geloven dat dit nog maar het begin is…”
– Freshworks
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Beheer alle tickets vanuit ResalePartners
Koppel tickets automatisch aan (onderliggende) klanten
Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
Laat klanten en medewerkers direct tickets aanmaken en bijwerken
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
Urenregistratie bijhouden en tonen aan klanten
Meer informatie over de koppeling met Freshdesk
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Jouw klanten krijgen eenvoudig overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Klanten kunnen snel en eenvoudig tickets inzien om de status te bekijken. Ook is het mogelijk om terug te kijken en de resultaten te doorzoeken, te sorteren en te filteren op ticketnummer, onderwerp, status en relevante datums zoals wanneer het ticket is aangemaakt.
Beheer alle tickets vanuit ResalePartners
Via de koppeling met Freshdesk toont ResalePartners alle aangemaakte tickets in de Portal. Het is niet nodig om apart nog in te loggen op het ticket systeem. Beheer de tickets direct vanuit ResalePartners.
Koppel tickets automatisch aan (onderliggende) klanten
Tickets worden automatisch gekoppeld aan de juiste contacten en klanten in de Portal met behulp van het e-mail adres. Ook kan je eenvoudig tickets die nog niet automatisch gekoppeld zijn of foutief gekoppeld zijn, koppelen aan de juiste klant.
Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
Je kunt eenvoudig de vervaldatum van jouw tickets bijhouden voor Freshdesk en deze informatie tonen aan jouw medewerkers. Wanneer de datum is verstreken zal de portal deze in het rood tonen. Zo hou je overzicht over jouw tickets.
Laat klanten en medewerkers direct tickets aanmaken en bijwerken
Geef klanten de mogelijkheid om tickets aan te maken door in te loggen bij jouw ResalePartners omgeving Geef jouw medewerkers de mogelijkheid om direct tickets aan te maken vanuit de diensten op de klantkaart zonder in te loggen op het ticket systeem Freshdesk.
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
In Freshdesk kan je verschillende velden vullen met informatie voor jouw klanten en medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de prioriteit die je aan het ticket hebt gegeven of hoe lang de afhandeling duurde. Gegevens die jij belangrijk vindt laat je eenvoudig zien aan jouw medewerkers en klanten.
Urenregistratie bijhouden en tonen aan klanten
Je kan eenvoudig urenregistratie bijhouden voor Freshdesk en deze extra informatie tonen aan jouw klanten. Jouw medewerkers werken deze informatie bij zonder in te loggen in het ticketsysteem door de koppeling met Freshdesk.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties: