ResalePartners

Service, Storing en Onderhoud communicatie

Bij storingen, gepland onderhoud wil je zo snel mogelijk al je klanten informeren op de manier waarop ze dat het beste past. Met Service en Onderhoud houdt je jouw klanten goed op de hoogte.

Onderhoud eenvoudig jouw storingen

Duidelijke communicatie naar jouw klanten

Selecteer en informeer eenvoudig klanten

Je kan met de verschillende filters heel snel een selectie maken welke klanten je wilt informeren over een storing of onderhoud. Filter snel op de verkoop benamingen van de producten die storing hebben. Of selecteer op leverancier als specifieke componenten een storing of onderhoud hebben.

Gepland Onderhoud (maintenance) automatiseren

Bepaal eenvoudig welke klanten je een onderhoudsbericht wilt sturen. Plan onderhoudsmeldingen in de toekomst en bepaal welke klanten deze zien.

Regionale of netwerkstoringen

Soms is er een storing op bijvoorbeeld het glasvezel netwerk van KPN. Als je dit inkoopt bij verschillende leveranciers kan je eenvoudig alleen de klanten kiezen bij de desbetreffende leverancier. In het geval van regionale storingen kan je kiezen voor landen, plaatsen, postcodes of een straal rond een plaats of gemeente.

Storingsupdate pagina

Toon klanten eenvoudig een storingsmelding die je steeds weer kan updaten om klanten op de hoogte te houden van het verloop van een storing. Zie ook:

Informeer de juiste personen bij klanten per email of SMS

Als je een selectie hebt gemaakt, communiceer storingsinformatie snel naar klanten. Kies alleen voor de gebruikers bij klanten die updates willen ontvangen en kies of je dit per email of SMS wenst te doen.

Favicon

“Doordat we onderhoudsmeldingen en storingen nu snel kunnen afhandelen besparen we enorm veel tijd en zien we snel welke klanten impact hebben van het onderhoud.”

Meest gestelde vragen en statements

Hoe informeer ik mijn klanten snel bij een netwerkstoring?

Je kan voortaan snel de klanten selecteren waar de storing is, dat doe je op verkoop product, waar het is geleverd, inkoop leverancier, postcode, land of gemeente.

Bij storingen is het alle hens aan dek - de telefoonlijnen lopen vol

Voortaan informeer je binnen een paar minuten alle klanten per email en sms als er storingen zijn en houdt je hen op de hoogte via de storingspagina als er updates te melden zijn.

Regionale storingen zijn lastig te beheren

Als je weet waar de storing is maak je eenvoudig een selectie op postcode, plaats, gemeente of straal om een bepaald gebied heen.

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 100+ leveranciers die we nu al integreren