Resale Partners werkplek

Eén krachtige flow voor ICT & Telecom ondernemers

Wij leveren een onafhankelijk platform dat toekomstvast procesoptimalisatie biedt om de kwaliteit te verbeteren en de complexiteit van administratie en beheer weg te nemen.

De overstap naar nieuwe software raakt de kern van elk bedrijf. Klantdata staat vaak in verschillende systemen. Je wilt niet ‘even uit de lucht’ zijn. Daarom helpen we bij elke fase en als nieuwe klant krijg je altijd een eigen ResalePartners team toegewezen. 

Samen jouw ondernemingswaarde vergroten met onze krachtige Portal

Onze klanten krijgen de vrijheid terug om te focussen op wat echt belangrijk is klanttevredenheid. Met ons platform biedt je jouw klanten, medewerkers of partners in jouw huisstijl één service loket over al jouw Telecom en ICT leveranciers en systemen heen.

Klantervaring en service creëren een groei in verdiensten en ondernemingswaarde.  Hiermee kan je sneller en flexibeler reageren in een consoliderende markt.

1 portal voor alle leveranciers

Een professionele en gebruiksvriendelijke service portal volledig in je eigen huisstijl met duidelijke overzichten van diensten, tickets, facturatie en verbruik.

Geautomatiseerde controles

Eenvoudig inkoop controleren en de wijzigingen die sinds de laatste facturatie zijn doorgevoerd. Automatiseer de controles en bespaar tijd met een sluitende inkoop en verkoopadministratie en facturatie.

Eenvoudig beheer en management

Bepaal eenvoudig en flexibel zelf al je tarieven, pakketten en marges op al je diensten, gesprekken en over al je leveranciers heen – met 1 druk op de knop. Geef klanten overzichten en medewerkers inzichten.

Volledig instelbare flexibele facturatie

Stel onafhankelijk en flexibel al je tariefplannen, pakketten en marges op al je gesprekken, diensten en over al je leveranciers heen. Gebruiksvriendelijk proces van controle tot facturatie met alle instellingen die je kan bedenken met sjablonen voor klanten, Resellers, Wholesalers en Dealers.

Service en onderhoud

Geef klanten overzichten en toon leveringsinformatie en verwerk bestellingen. Stuur eenvoudig berichten naar klanten op basis van wat zij afnemen en bij leveranciers onderhoud.

Managementrapportages

Rapportages gericht op jouw bedrijf vertellen je precies hoe je ervoor staat. Krijg grip op marges en kosten over al je klanten, leveranciers, diensten voor iedere periode en/of type kosten. Geef medewerkers rapportages voor een goede dienstverlening.

Workflow en proces automatisering

Maak processen visueel voor medewerkers of klanten. Laat zien wat er moet gebeuren wanneer en automatiseer slim terugkomende handelingen en zorg voor overzicht in alle processen.

Telecom en ICT specifieke functies

Zijn meteen logisch in gebruik, denk hierbij aan rapportages op basis van verbruik, bundelbeheer, specifieke registratie van diensten maar ook de monitoring van verbindingen en bijvoorbeeld een postcode check.

Klantomgeving

Voortaan loggen al je klanten in op een Eindgebruikersportaal wat verschillende kostenplaatsen en facturatie niveau’s ondersteunt voor de grotere klanten. Toon jouw klant informatie over diensten, contracten, facturatie en monitoring. Laat direct klantgegevens wijzigen of tickets aanmaken en inzien. Jij bepaalt wat het beste bij jouw klanten past.

Overzicht per onderdeel

 

Wat is de Eindgebruikers Portal?

Dit is de omgeving voor jouw klanten in jouw huisstijl of voor jouw partners.

Diensten Gebruiksvriendelijk overzicht van alle diensten, contracten, documenten, details, gebruik en/of rapportage die je aan de klant wil tonen.
Self-Service Bepaal of jouw klanten tickets kunnen inzien en erop kunnen reageren en/of klantgegevens mogen wijzigen en/of beheren zoals kostenplaatsen en gebruikers.
Persoonlijke beleving Bepaal hoe factureren gepresenteerd moeten worden voor de organisatie structuur van jouw klanten. Denk hierbij aan moeder en dochter relaties maar ook vestigingen, diensten en kostenplaatsen. Toon begrijpelijke gegevens zoals namen in plaats van nummers en stel de rechten en toegangniveau’s in voor de gebruikers van jouw klant.
Facturatie Bekijk en analyseer de facturatie en toon de facturatie op basis van de ingestelde sjablonen en geef de klant extra overzichten. Toon de betaalstatus, meldingen en communicatie.
Dashboard Geef jouw gebruiker snel informatie over leveringen en andere zaken.
Voice diensten Geef rapportages die handig zijn voor deze diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten.
Data diensten Geef inzage in de kwaliteit van de data verbindingen en specifieke gegevens die relevant zijn voor deze diensten zoals de bandbreedte, uptime etc.
Security Bepaal hoe jouw gebruikers inloggen en hoe de beveiliging ingeregeld moet worden. Mogen ze inloggen met LinkedIN of Google of regel je een andere vorm van inloggen en beveiliging in.
Overig Afhankelijk van specifiek maatwerk or andere integraties toon je extra opties in het portaal voor jouw gebruikers. Denk hierbij aan bestelmogelijkheden of marketingacties op een dashboard.

 

Wat verstaan we onder Beheer & Management?

Dit is de omgeving voor jou waar je al het beheer doet voor je klanten, medewerkers of partners.

Diensten Stel je portfolio in en beheer de verschillende inkoop en verkoop diensten, contractadministratie, pakketopties, leveranciers en bundel en verbruiksmanagement. Stel instellingen in zoals afwijkingen voor specifieke klanten of groepen, Resellers/Agenten en stel onafhankelijk van leveranciers specifieke flexibele product, tarief en klantstructuren op.
Service Zie leveringsinformatie in en verwerk bestellingen van klanten. Beheer storing en onderhoudsnotificaties voor klanten op basis van de inkoopproducten of je eigen portfolio en beheer tickets of koppel met je favoriete ticketpakket.
Persoonlijke beleving Bekijk of stel de organisatie structuur van een klant in en de gewenste kostenplaatsen. Geef gebruikers toegang, beheer de taal en de huistijl instellingen voor de Portal. Bepaal wat er wel en niet getoond wordt aan je gebruikers en medewerkers.
Klantbeheer – Voer klanten in, synchroniseer of lees gegevens in van leveranciers, onderhoud de verschillende hierarchieen, kostenplaatsen, inkoop en verkoop gegevens en contractbeheer.
– Registreer relevante documentatie en opmerkingen op klantkaarten, diensten, inkoop, contracten of exporteer ingevoerde data.
– Zoek uitgebreid op referenties, creer overzichten en exporteer klantselecties.
Facturatie Voer de facturatie stapsgewijs uit via het dashboard door te starten met de (geautomatiseerde) controles tot de verkoopfacturen. Bepaal o.b.v. sjablonen of hoe de facturatie gegroepeerd en gepresenteerd moet worden.
-Stel indexering of inflatie in en bepaal hoe periodieke, eenmalige en verzamelfacturen moeten worden samengesteld. Stel logische groeperingen in en koppel deze aan grootboeken voor de boekhouding.
– Verwerk de betaalstatussen, automatiseer het debiteurenbeheer, de facturatie per post of aangetekende post voor aanmaningen en de partner facturatie.
Marges en inkoop Krijg direct inzage in actuele marges van klanten, producten, diensten en contracten zowel voor de eenmalige, periodieke en variabele kosten inclusief het de verwachtte marges op basis van verbruik van bundels.
Dashboard Toon een snel overzicht met aankomende leveringen, klant overzichten, marges en omzet en hoe workflows voor bedrijfsprocessen gaan en uitgebreide zoekmogelijkheden.
Voice diensten Bekijk rapportages over verbruik, bundelbeheer, gebruikerskosten beheer en krijg inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.
Data diensten Koppel met een monitoring systeem of gebruik de standaard mogelijkheden om de beschikbaarheid, uptime en ping van data diensten weer te geven.
Workflow Creer eenvoudig nieuwe workflows voor processen en toon de status van de workflow, de achterstanden, wat er moet gebeuren en automatiseer simpel processen aan de hand van emails en tickets.  (op aanvraag beschikbaar)
Security Stel het gebruikersbeheer in, rechtengroepen, MFA/SSO/SSL instellingen en bekijk de verschillende audit logs om te zien wie wat waneer wijzigde of bekeek.
Partner
kanaal
Stel de verschillende commissie of inkoop stromen in voor de verschillende type partners zoals Wholesalers, Agenten (dealers) of Resellers. Bepaal het portfolio en de tarieven (op aanvraag beschikbaar)
Overig Harmoniseer de verschillende leveranciers, synchroniseer (op afroep) en importeer klanten en diensten. Klik snel daar naar je verschillende andere applicaties (smartlinks) om daar verder te werken. Stel de verschillende integraties en koppelingen in met leveranciers en ander 3rd Party en Maatwerk (rapportages of proces automatisering zoals leverstraten)

 

Wat is Revenu Assurance?

Revenu Assurance is het onderdeel in het platform dat alle intelligentie bevat om ervoor te zorgen dat je als Reseller van Telecom en ICT diensten de vrijheid ervaart van een goede nachtrust door de ondernemingswaarde te bewaken door specifieke functies gericht op controles en automatisering.

CDR Rating en Re-Rating Het inlezen en converteren van alle verschillende data bestanden die gespreksgegevens of bundelinformatie bevatten. Het re-raten is het proces waarbij de juiste bestemmingen worden gevalideerd als de bron incorrect of onvolledig is en bevat daarnaast allerlei controles op tarief, tijdstip, bestemming, van en naar (A/B nummer). Hier zit de intelligentie in die facturatie mogelijk maakt van gesprekken, bundels en pakketten volgens de eigen ingestelde tariefplannen. Ook zit hier de intelligentie in die begrijpt wanneer iets wel of niet buiten bundel is
Inkoop
controle en
validatie
De verwachte inkoop wordt gecontroleerd versus de afgesproken (geregistreerde) inkoop per product, maandelijks/eenmalig en op basis van startdatum en verkoop. Meerdere producten die 1 pakket vormen worden hier gekoppeld en klanten gesynchroniseerd op basis van bekende en onbekende referenties.
Persoonlijke beleving Bepaal hoe factureren gepresenteerd moeten worden voor de organisatie structuur van jouw klanten. Denk hierbij aan moeder en dochter relaties maar ook vestigingen, diensten en kostenplaatsen. Toon begrijpelijke gegevens zoals namen in plaats van nummers en stel de rechten en toegangsniveaus in voor de gebruikers van jouw klant.
Facturatie
indexering
Stapsgewijs proces van controle tot facturatie. Partner facturatie en commissie structureren + inflatie/indexering en geavanceerde tariefplan instellingen voor meer marge.
Management
Rapportages
Dashboards
Rapportages die inzage geven in periodieke opbrengsten, eenmalige en variabele inkoop, omzet, marges en aantallen per leverancier, productgroep per periode etc. Verschillende dashboard om CDR imports te beoordelen en de synchronisatie van andere bronnen.
Telco Map Postcode check op basis van eigen leveranciers Reseller om beschikbaarheid te bekijken met updates bij wijzigingen (op aanvraag Installed Base Check)
Hoog verbruik
signalering
Signaleer waar er te veel verbruik is op inkoop of verkoop.
(op aanvraag – maatwerk)
Debiteurenbeheer Het automatisch op basis van betaalstatus e-mails en brieven per (aangetekende) post versturen naar klanten. (op aanvraag)

 

Wat is 3rd Party en Maatwerk?

Hier vallen de verschillende koppelingen, integraties met andere software en leveranciers onder samen met het maatwerk wat speciaal voor jou gebouwd kan worden.

Boekhouding Export of koppeling op grootboeken en/of facturen en/of betaalstatus.
Integraties Integratie met ticket systemen om data te tonen in de beheer omgeving en/of de klanten omgeving, workflow integraties, leveranciers en overige systemen.
Maatwerk Maatwerkrapportages en ontwikkeling zoals bijvoorbeeld proxy systemen, API koppelingen voor bestellingen, provisioning of geavanceerde (partner) specifieke integraties voor bestelstraten of andere automatisering.

 

Beveiliging en zekerheid

Wij zijn iedere dag bezig met klantdata, daarom hebben we maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat onze gebruikers de zekerheid hebben van de beschikbaarheid van de Diensten en data opgeslagen in deze diensten. Tegelijkertijd vinden we het belangrijk om te laten zien dat we informatiebeveiliging tot een belangrijk speerpunt hebben gemaakt.

Functies

"Een nieuwe leverancier toevoegen is nu zo geregeld"

– Wholesalers / Resellers –

Te integreren met jouw favoriete tools.