Koppel ResalePartners met Telepo
Provide your customers with flexible and scalable unified communications, mobility and productivity services.
- Importeer en converteer jouw inkoop naar diensten en abonnementen
- ResalePartners inkoopcontrole
- Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen
- 0800/0900 kickback afhandeling
Meer info Telepo
“Telepo empowers Service Providers to address businesses from the very small to the very large with a single UCaaS platform.
Telepo is a multi-tenant and carrier-grade UCaaS solution that supports hundreds of thousands of users across thousands of organisations from a single installation. It is ideal for Service Providers who are seeking a scalable and brandable solution.
Download our brochure to discover more.“
– Telepo
Importeer en converteer jouw inkoop naar diensten en abonnementen
ResalePartners inkoopcontrole
Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen
Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer informatie over de koppeling met Telepo
Importeer en converteer jouw inkoop naar diensten en abonnementen
Met de inkoopfactuur bijlage van Telepo kan je met de ResalePartners inkoopcontrole snel ‘gevonden’ diensten en abonnementen aanmaken voor de juiste klanten. Ook kan je direct nieuwe klanten, diensten of abonnementen aanmaken vanuit het ingelezen bestand.
ResalePartners inkoopcontrole
Met onze inkoopcontrole is het mogelijk om een gespecificeerde inkoopfactuur bijlage of een inkoop export vanuit Telepo te uploaden voor analyse. Controleer jouw inkoop nu eenvoudig op afwijkingen bij de ingevoerde inkoop per klant of verschillen in verbruik. Zorg voor een sluitende inkoop en verkoopadministratie.
Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen
ResalePartners haalt automatisch de belkosten (CDR’s) op van Telepo. De belkosten worden direct berekend en aan het juiste tariefplan gekoppeld. Hiermee factureer je eenvoudig het verbruik naar jouw klanten, zelfs over meerdere inkoop leveranciers met 1 verkoop tariefplan. Vind daarnaast eenvoudig alle uitgaande telefoongesprekken per telefoonnummer terug en toon klanten en medewerkers heldere rapportages die inzicht en informatie geven.
0800/0900 kickback afhandeling
Met de 0800 en 0900 mogelijkheden van de Portal is het mogelijk om de kickback en kosten voor de inkomende calls eenvoudig af te handelen. Zo zorg je ervoor dat je zelf in controle blijft van deze geldstromen.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties: