Koppel ResalePartners met Request Tracker
Request Tracker is een van ‘s werelds meest bekende open-source ticket systemen en integreert volledig met de ResalePartners portalen onze workflow engine.
Alle processen van Request Tracker kunnen we geautomatiseerd ondersteunen:
- Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
- Laat klanten en medewerkers direct tickets aanmaken en bijwerken
- Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
- Urenregistratie bijhouden en tonen aan klanten
Meer info Request Tracker
“Organizations of all sizes use RT to track and manage customer requests, internal project tasks, and workflows of all sorts. With custom ticket lifecycles, seamless email integration, configurable automation, and detailed permissions and roles, RT serves the needs of your customers, your staff, and you. “
– Request Tracker
Mogelijkheden Request Tracker
Je integreert Request Tracker snel, veilig en betrouwbaar met ResalePartners.
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Beheer alle tickets vanuit ResalePartners
Beheer wachtrijen, statussen, klanten, aanvragers en eigenaren van tickets
Koppel tickets automatisch aan (onderliggende) klanten
Automatiseer bestellingen en processen met de workflow integratie
Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
Beheer alle instellingen voor email en bijlagen
Laat klanten en medewerkers direct tickets aanmaken en bijwerken
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
Urenregistratie bijhouden en tonen aan klanten
Voeg eenvoudig tickets samen
Meer informatie over de koppeling met Request Tracker
Toon alle open en gesloten tickets in ResalePartners
Jouw klanten krijgen eenvoudig overzicht van alle aangemaakte tickets in de Portal. Klanten kunnen snel en eenvoudig tickets inzien om de status te bekijken. Ook is het mogelijk om terug te kijken en de resultaten te doorzoeken, te sorteren en te filteren op ticketnummer, onderwerp, status en relevante datums zoals wanneer het ticket is aangemaakt.
Beheer alle tickets vanuit ResalePartners
Via de koppeling met Request Tracker toont ResalePartners alle aangemaakte tickets in de Portal. Het is niet nodig om apart nog in te loggen op het ticket systeem. Beheer de tickets direct vanuit ResalePartners.
Beheer wachtrijen, statussen, klanten, aanvragers en eigenaren van tickets
Direct vanuit de Portal kan je veelvoorkomende taken uitvoeren zonder in te hoeven loggen in het ticketsysteem. Wijzig snel de wachtrij, de status, het onderwerp, de klant of wijs een andere eigenaar toe aan een ticket. Zo kun jij je volledige ticketsysteem beheren vanuit de portal.
Koppel tickets automatisch aan (onderliggende) klanten
Tickets worden automatisch gekoppeld aan de juiste contacten en klanten in de Portal met behulp van het e-mail adres. Ook kan je eenvoudig tickets die nog niet automatisch gekoppeld zijn of foutief gekoppeld zijn, koppelen aan de juiste klant.
Automatiseer bestellingen en processen met de workflow integratie
Als je gebruik maakt van workflows in ons platform dan kan je eenvoudig een workflow stap koppelen aan een ticket. Voorbeeld: Zo kan je bijvoorbeeld bij een workflow stap een e-mail versturen of een ticket automatisch in een andere groep/wachtrij zetten, een status wijzigen of de ticket status bijwerken.
Toon de vervaldatum van tickets in onze portal
Je kunt eenvoudig de vervaldatum van jouw tickets bijhouden voor Request Tracker en deze informatie tonen aan jouw medewerkers. Wanneer de datum is verstreken zal de portal deze in het rood tonen. Zo hou je overzicht over jouw tickets.
Beheer alle instellingen voor email en bijlagen
Beheer met ResalePartners alle e-mailinstellingen voor Request Tracker die je veel gebruikt bij het afhandelen van tickets. Ook kun je eenvoudig bijlagen toevoegen aan tickets. Dit doe je direct vanuit ResalePartners zonder in te loggen op het ticket systeem Request Tracker.
Laat klanten en medewerkers direct tickets aanmaken en bijwerken
Geef klanten de mogelijkheid om tickets aan te maken door in te loggen bij jouw ResalePartners omgeving Geef jouw medewerkers de mogelijkheid om direct tickets aan te maken vanuit de diensten op de klantkaart zonder in te loggen op het ticket systeem Request Tracker.
Toon extra “eigen” ticket informatie aan klanten en medewerkers
In Request Tracker kan je verschillende velden vullen met informatie voor jouw klanten en medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de prioriteit die je aan het ticket hebt gegeven of hoe lang de afhandeling duurde. Gegevens die jij belangrijk vindt laat je eenvoudig zien aan jouw medewerkers en klanten.
Urenregistratie bijhouden en tonen aan klanten
Je kan eenvoudig urenregistratie bijhouden voor Request Tracker en deze extra informatie tonen aan jouw klanten. Jouw medewerkers werken deze informatie bij zonder in te loggen in het ticketsysteem door de koppeling met Request Tracker.
Voeg eenvoudig tickets samen
Om alles duidelijk en overzichtelijk te houden in het ticketoverzicht geeft de portal de mogelijkheid om tickets samen te voegen. Zo kun jij je volledige ticketsysteem beheren vanuit de portal.
Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers
Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties: