KVK logo

Koppel ResalePartners met MaxiTEL

Betrouwbare telecomoplossingen

 

  • Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen
  • 0800/0900 kickback afhandeling
  • Beheer jouw diensten in ResalePartners
  • Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers
Meer info MaxiTEL

“Zakelijk VoIP bellen

Meer mogelijkheden én besparen op uw belkosten en zakelijk abonnement? Kies dan voor zakelijke telecom via VoIP. Deze technologie, waarmee via internet kan worden gebeld, biedt diverse voordelen ten opzichte van conventioneel telefoneren. Zo zijn de mogelijkheden vele malen groter en wordt flink bespaard op reguliere belkosten.

Ook de tarieven voor bellen met buitenlandse nummers zijn drastisch lager met zakelijke VoIP telefonie. Een nieuwe infrastructuur is niet nodig: het VoIP-netwerk kan via uw bestaande verbindingen worden aangelegd.

– MaxiTEL

Mogelijkheden MaxiTEL

Je integreert MaxiTEL snel, veilig en betrouwbaar met ResalePartners.

 

Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen

0800/0900 kickback afhandeling

Beheer jouw diensten in ResalePartners

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Meer informatie over de koppeling met MaxiTEL

 

Importeer verbruiksgegevens (CDR) en koppel deze aan tariefplannen

ResalePartners haalt automatisch de belkosten (CDR’s) op van MaxiTEL. De belkosten worden direct berekend en aan het juiste tariefplan gekoppeld. Hiermee factureer je eenvoudig het verbruik naar jouw klanten, zelfs over meerdere inkoop leveranciers met 1 verkoop tariefplan. Vind daarnaast eenvoudig alle uitgaande telefoongesprekken per telefoonnummer terug en toon klanten en medewerkers heldere rapportages die inzicht en informatie geven.

0800/0900 kickback afhandeling

Met de 0800 en 0900 mogelijkheden van de Portal is het mogelijk om de kickback en kosten voor de inkomende calls eenvoudig af te handelen. Zo zorg je ervoor dat je zelf in controle blijft van deze geldstromen.

Beheer jouw diensten in ResalePartners

Stel je portfolio in en beheer de verschillende inkoop en verkoop diensten, contractadministratie, pakket opties, leveranciers en verbruiksmanagement. Stel afwijkingen voor specifieke klanten of groepen, Resellers/Agenten in en maak onafhankelijk van jouw leveranciers, specifieke en flexibele product-, tarief- en klantstructuren op.

Geef rapportages weer voor jouw klanten en medewerkers

Geef rapportages weer die handig zijn voor diensten zoals verbruik van bundels en onverwachte kosten. Geef ook de mogelijkheid om rapportages over verbruik, bundel beheer, gebruikerskosten beheer op te vragen en krijg ook zelf inzage door dit te combineren met andere gegevens zoals contractinformatie, opmerkingen en documentatie.

Koppel met jouw favoriete tools en leveranciers

Bespaar tijd en geld met automatisering en controles. Al onze integraties:

Mis je jouw integratie?

Vraag jouw integratie aan in onze Roadmap of neem contact met ons op. Wij luisteren graag. Ook kun je hier bekijken welke aanvragen er al zijn gedaan en waar wij actueel mee bezig zijn.

1 service loket voor alle leveranciers