Nieuwsbrief maart | Nieuwe integraties en functies
Geplaatst op: 30 maart 2021
Door: Maaike Schaafsma

Elke maand geven wij een update over onze nieuwe integraties en functies. Er zijn 4 nieuwe leveranciers toegevoegd aan ons ecosysteem: Terra Wortmann, Datto, WeServe en van de distributeur Copaco hebben we de Kaspersky licenties toegevoegd. Al deze leveranciers maken deel uit van onze inkoopcontrole. Daarnaast hebben we ook nieuwe functies toegevoegd, zie hieronder.

In deze editie

Nieuwe integraties

1. Terra Wortmann
2. Datto
3. Copaco: Kaspersky
4. WeServe

Nieuwe functies
  1. Inkoopcontrole: 6 nieuwe leveranciers toegevoegd
  2. Inkoopcontrole: Gecontroleerde fouten ‘afvinken’
  3. Self-Service: Bepaal of klanten zelf klantgegevens mogen wijzigen
  4. Bulk-upload tool voor verkoop en inkoop
  5. Self-Service: Klanten kunnen zelf kostenplaatsen inrichten

Nieuwe integraties

Terra Wortmann

Upload jouw Terra Wortmann UBL bijlage, gebruik de inkoopvalidatie tool en maak diensten, abbonementen en inkoop aan.

Datto

Upload jouw Datto inkoopfactuur bijlage, gebruik de inkoopvalidatie tool en maak diensten, abbonementen en inkoop aan.

Datto logo

Copaco: Kaspersky

Via Copaco kunnen we de Kaspersky licenties verwerken tot diensten, abonnementen en inkoopregels bij de juiste klant via onze inkoopcontrole

Copaco logo

WeServe

Upload jouw WeServe UBL bijlage, gebruik de inkoopcontrole tool en maak diensten, abonnementen en inkoop aan. 

Weserve logo

Nieuwe functies

1. Inkoopcontrole: 6 nieuwe leveranciers toegevoegd!*
De inkoopcontrole tool geeft naast de normale controles in ResalePartners een extra mogelijkeid om snel facturen te controleren. Ook kan je nieuwe diensten voortaan snel aanmaken. We voegen deze maand 6 nieuwe leveranciers toe aan de inkoopcontrole Terra Wortmann, Datto, WeServe, KPN WBA en UNET. Daarnaast kan je Voiceworks, VoIPQ, Pocos en Dean One ook al gebruiken met de inkoopcontrole tool.

2. Inkoopcontrole: Gecontroleerde fouten ‘afvinken’*
Wij geven nu de mogelijkheid om aan te geven dat verschillen “verklaarbaar” en/of geaccepteerd zijn. De regels worden dan groen, zo blijft de focus op de regels die daadwerkelijk fouten hebben.

3. Self-Service: Bepaal of klanten zelf klantgegevens mogen wijzigen*
Het is nu mogelijk voor klanten om zelf gegevens te wijzigen zoals adresgegevens, bankrekeningnummer en andere klantinformatie. Jij bepaalt of jouw klant dit mag en of de wijzigingen direct actief worden. Ook kan je instellen dat jij altijd nog de de wijziging kan controleren en daarna kan goedkeuren voordat de klantgegevens gewijzigd worden. Handmatig aanpassen is daarmee niet meer nodig. Als je wilt weten hoe deze wijzigingsverzoeken ingesteld worden, dan kan je meer informatie vinden in de kennisbank.

3. Bulk-upload tool voor verkoop en inkoop*
Soms wil je snel in bulk veel abonnementen aanmaken. Met de nieuwe bulk upload tool kan je heel snel inkoop abonnementen en verkoopdiensten aanmaken. Ook kan je de leverancier meegeven per regel.

3. Self-Service: Klanten kunnen zelf kostenplaatsen inrichten
Voortaan bepaal je of klanten zelf kostenplaatsen kunnen aanmaken voor de diensten die ze afnemen. Door je klant deze rechten te geven kan er snel een onderscheidt gemaakt worden door de klant in kosten voor bepaalde groepen gebruikers, diensten, vestigingen en/of afdelingen.

*Dit artikel is uitgebreid te lezen in onze kennisbank. De ResalePartners kennisbank is alleen toegankelijk voor bestaande klanten.