Nieuwsbrief april | Nieuwe integraties en functies
Geplaatst op: 3 mei 2021
Door: Maaike Schaafsma

Elke maand geven wij een update over onze nieuwe integraties en functies. Deze maand hebben we toegevoegd dat je (near)realtime CDRS uit een Audiocodes SBC in de portal kunt bekijken. Ook hebben we nieuwe mogelijkheden toegevoegd aan de portal. Bekijk de updates over onze koppelingen, zie hieronder.

Nieuwe integraties

1. Audiocodes

Nieuwe mogelijkheden platform
  1. Eindgebruiker Dashboard: Toon jouw klanten relevant nieuws
    2. Partnerkanaal: Voeg een dealer logo toe aan de factuur
    3. Facturatie: Verbeteringen in de creditfacturatie
    4. Rapportage: Omzet Dashboard filteren op accountmanager
    5. Rapportage: Omzet Dashboard filteren op relatie
Nieuwe integratie/koppeling mogelijkheden
  1. Alle telecom leveranciers: 0800/0900 kickback en facturatie
    2. Request Tracker: Voortaan kan je in bulk tickets wijzigen
    3. Request Tracker: Antwoord vanuit de ingelogde gebruiker
    4. Voiceworks: On-net kosten facturatie
    5. Voiceworks: Doorschakelkosten facturatie

Nieuwe integraties

Audiocodes

Als er gebruik gemaakt wordt van SBC’s via het merk audiocodes dan is het mogelijk om deze te koppelen en te integreren in de portal. Zo is het mogelijk om de data uit te lezen uit de SBC en gespreksinformatie vanuit de SBC logs te tonen in (near)realtime. Je kunt handige informatie direct inzien zonder de portal te verlaten.

Nieuwe mogelijkheden platform

1. Eindgebruiker Dashboard: Toon jouw klanten relevant nieuws*
Toon jouw klanten relevant nieuws, marketingacties en technische informatie door bij inloggen op de portal via de nieuwe widget voor nieuws.

2Partnerkanaal: Voeg een dealer logo toe aan de factuur*
Geef jouw partners (dealers/resellers/agenten) de mogelijkheid om een eigen logo toe te voegen op de factuur.

3. Facturatie: Verbeteringen in de wijze waarop credits worden opgemaakt en verstuurd naar klanten
Voortaan op de credit facturatie wordt er duidelijker aangegeven wat gecrediteerd is, een verwijzing naar de factuur en is er de mogelijkheid om een extra regel met toelichting te geven. Ook kan de gebruiker direct inzien wat het effect is van de creditfactuur voordat deze verstuurd is om deze te controleren.

4. Rapportage: Omzet Dashboard filteren op accountmanager
Voortaan kan je het omzet dashboard filteren op accountmanager, zo krijg je snel een overzicht van de omzet per accountmanager.

5. Rapportage: Omzet Dashboard filteren op relatie
Voortaan kan je het omzet dashboard filteren op relatie, zo krijg je snel een overzicht van de omzet per relatie. Als je een moederbedrijf selecteert (het hoogste niveau) dan krijg je direct de omzet van de onderliggende bedrijven te zien. Zo krijg je snel een overzicht van de hele klant.

Nieuwe integratie/koppeling mogelijkheden

1. Alle telecom leveranciers: 0800/0900 kickback en facturatie*
Met de vernieuwde 0800 en 0900 facturatie in de Portal is het mogelijk om een eigen tarief in te stellen om de tarifering af te handelen.

Request Tracker

2. Request Tracker: Wijzig tickets in bulk
Voortaan kan je in bulk tickets wijzigen van status, etc.

3. Request Tracker: Antwoord vanuit de gebruiker
Bepaal of het antwoord op een ticket van de ingelogde gebruiker of van een algemeen adres wordt verstuurd.

Voiceworks

4. Voiceworks: On-net kosten facturatie
Als Voiceworks aangeeft dat een gesprek wel of niet on-net is dan wordt dit voortaan gevolgd. Zo voorkom je dat er kosten qua inkoop zonder verkoop door een instelling in je tariefplan.

5. Voiceworks: Doorschakelkosten facturatie
Voortaan is de verwerking van de doorschakelkosten verbeterd omdat deze afgestemd zijn met de classificering van de kostenstructuur van Voiceworks. Dat betekent dat als er doorschakelkosten worden gerekend dat je deze ook door kan rekenen aan jouw klanten.

*Dit artikel is uitgebreid te lezen in onze kennisbank. De ResalePartners kennisbank is alleen toegankelijk voor bestaande klanten.