Toon jouw klanten relevant nieuws, marketingacties en technische informatie door bij inloggen op de portal via de nieuwe widget voor nieuws.
Nieuws berichten worden getoond op het klanten dashboard. Je kan per bericht aangeven of (tot welke datum) het ook als melding bovenaan de portal getoond moet worden. Als een klant dat eenmaal weg geklikt heeft, ziet hij/zij die niet meer, maar nog wel op het eindgebruiker dashboard.
Ā
Als een klant ongelezen berichten heeft, ziet hij/zij dat bovenaan bij “taken”.
Ā
Geef aan welke klanten het nieuwsbericht mogen ontvangen
Bij het maken van het nieuwsbericht kun je aangeven wie het bericht mogen ontvangen. Je hebt hierbij de volgende opties:
- Gebruikersgroepen: Maak bijvoorbeeld de keuze om het bericht ook aan jouw dealers te laten zien. Of breng alle financiƫle gebruikers op de hoogte van een nieuwe functie.
- Diensttypen: Geef al jouw klanten met een bepaalde dienst een bericht wanneer er wijzigingen zijn bij de dienstverlening. Of breng alle VoIP klanten op de hoogte van een actie.
- Leveranciers: Breng jouw klanten die diensten afnemen van een bepaalde leverancier op de hoogte van wijzigingen.Ā